موسسات ثبت شرکت در تهران Fundamentals Explained

Wiki Article

۳-۲ - مبلغ ................... ریال معادل ............................ تومان از ثمن معامله به شرح نقداً / طی چک شماره .

اجلاس عمومی اتاق مرکب از روسای صنوف تولیدی _خدمات فنی و توزیعی و خدماتی است.

این قرارداد در تاریخ فی مابین به نمایندگی به موجب معرفی نامه/ حکم کارگزینی

هر کس مرتکب ربودن مال دیگری از طریق کیف زنی جیب بری و امثال آن شود به حبس از یک تا پنج سال و تا (۷۴) ضربه شلاق محکوم خواهد شد.

یا نماینده شرکت ......................... به شماره ثبت ................ که سمت وی با نامه رسمی شماره .

دانلود نمونه تعهد نامه به وزارت درمان و پزشکی بسمه تعالی .....................در تاریخ زیر حاضر دفتر شد و بعد الحضور به موجب این سند اعلام فرمودند از آنجا که از مزایای تحصیلات رایگان استفاده نمودند و بابت آن به دولت بدهکار می باشند و در نظر دارند با مجوز وزارت بهداشت درمان وآموزش پزشکی از کشور خارج شوند لذا نامبرده ضمن عقد خارج و لازم متعهد میشوند چنانچه از تاریخ اولین خروج ........

(درصورتی که تعاونی به منظور اشتغال اعضاء تأسیس شود و در امور مربوط به تولیدات کشاورزی، دامداری، پرورش و صید ماهی، صنعتی، معدنی، توسعه و عمران شهری روستایی و عشایری، احداث مسکن، تولیدات فرهنگی و نظایر اینها فعالیت کند. نوع آن تولیدی خواهد بود.

مهمترین گام از مراحل ثبت شرکت همین گام است. شاید در میان گام‌های دیگری که در این مقاله بررسی می‌کنیم، ساده‌ترین آنها در فرایند تاسیس شرکت همین انتخاب شرکاء و سهامداران به نظر بیاید اما مهمترین شرایط ثبت شرکت است چرا که اگر در ابتدای کار در انتخاب شرکاء و سهامداران شرکت که قرار است سرمایه، کار، اندیشه، تخصص، انرژی و زمان خود را در قالب شرکت بیاورند و با یکدیگر در سود و زیان شرکت شریک شوند، دقت لازم به عمل نیاید می تواند شرکت را more info در طول حیاتش با مشکلات و چالش های گوناگونی رو به رو سازد که گاهی کار تا جایی پیش می رود که منجر به انحلال شرکت می شود.

اینجانب با خوانده محترم به موجب سند ازدواج شماره . مورخ . دفترخانه شماره . شهرستان . عقد ازدواج دایم منعقد کرده ایم که ثمره این ازدواج فرزند دختر/پسر ........

ثالثا"؛ با نظر به اینکه مستند به بند ... شروط ضمن عقد همان مبایعه نامه، خوانده متعهد گردیده که آپارتمان پیش فروش شده را ظرف مدت ... ماه از تاریخ تنظیم قرارداد فوق الذکر، احداث/ تکمیل و تحویل موکل نموده و در نهایت، با اخذ پایان کار و صورتمجلس تفکیکی، نسبت به تنظیم تقسیم نامه رسمی در دفتر اسناد رسمی .

حالا مدارکی را که گفته پرینت کنید و امضا کنید را هیچ دسترسی نداده

با طیب خاطر و رضای کامل اقرار و اعتراف می نمایم مبنی بر اینکه از تمامی و کل مهریه خود که عبارت از تعداد/مبلغ ......................... موضوع قباله نکاحیه ثبت شده تحت شماره ...................... دفتر ازدواج شماره.

ایا از نظر دارایی و همچنین جهت دریافت کد اقتصادی به مشکلی نمیخورم که ادرس منزلم محل کارم هست ؟

موسسه بین المللی مشهور تشکیل شده از مجربترین وکلای پایه یک دادگستری، کارشناسان رسمی دادگستری در رشته‌های مختلف، کارشناسان با تجربه امور ثبتی، قضات سابق و بازنشسته خوشنام محاکم قضایی، مهندسان کامپیوتر در رشته‌های گوناگون و جمعی دیگر از کارمندان جوان و پر نشاط است.

Report this wiki page